Voorjaarmarkt 3 x B voor Bangladesh Voorjaarmarkt 3 x B voor Bangladesh
1 april 2017 in De Ark:
 3x B markt voor Bangladesh
(Boeken, Bloem(stukjes) en Bakproducten

Dit is het 3e en laatste jaar voor het MCCP zendingsproject.
Om dit project succesvol af te sluiten houden we op 1 april een voorjaarsmarkt in De Ark.

Het project, wordt ondersteunt en begeleid door de Taizé broeders in Bangladesh
 Waar staat het project voor:
 De Baptistenkerk in het district Mymensingh heeft zeven jaar geleden de hulp ingeroepen van Taizé broeders om jongedorps kerkjes in Bangladesh te ondersteunen. Hulp bij theologische training van dorpspredikanten, zondagschoolwerk, alfabetisering, landbouwtrainingen,en het verstrekken van kleine leningen en microkredieten voor gemeenteleden om hun inkomen te vergroten. Zo kunnen deze kerken geestelijk en sociaaleconomisch worden en op eigen benen staan.
Om dit project te laten slagen hebben we uw hulp nodig:
-Wij zoeken mensen die boeken over hebben. (Leg ze in de doos die in de hal van de 3 kerken staan.)
-Wij zoeken mensen die willen helpen bij het bloemschikken en
-Wij zoeken  mensen die lekkere dingen kunnen bakken (taart, cake , koekjes, enz)
En daarom nodigen wij iedereen uit om  zaterdag 1 april onze markt te bezoeken.
Er natuurlijk koffie met lekkere eigen gemaakte wafels en iets lekkers voor de kinderen.
Voor vragen en opgave kunt u terecht bij Trudy Kemmink, tel. 614633 of Riet Berends , tel. 614665 voor het bloemschikken
bij Bob Flobbe, tel. 6128212 (voor de boeken) en bij Hennie de vries, tel. 618346 (bakproducten)