(Bijbel) Dagboekjes (Bijbel) Dagboekjes
(Bijbel)dagboekjes

Aan de gemeenteleden van de Protestantse Gemeente te Delfzijl.                                                         Febr. 2024.
(Bijbel)dagboekjes.
Van 13 tot 16 juni 2024 is er weer Delfsail. Het grote zeilschepen spektakel in Delfzijl.
Net als bij vorige Delfsails proberen 6 verschillende kerken van Delfzijl samen een tent op het haventerrein te realiseren. In deze tent kunnen de Sail-bezoekers een praatje maken met de vrijwilligers of een kopje koffie drinken. Enz.
Ook willen we de bezoekers iets mee geven. Hoe en wat denken we nog over na.
Maar misschien heeft u thuis nog een bijbeldagboekje, een christelijke gedichtenbundel, of kinderplaatjesbijbel staan die u niet meer gebruikt. Als u er niets meer mee doet en deze boekjes er nog netjes uitzien, zouden wij die graag ontvangen, om tijdens Sail aan tent-bezoekers te geven. Engelstalig mag ook.
In de hal, bij de lectuurtafel, staat een doos met opschrift “Delfsailboekjes” Daar mag u ze in doen. Hartelijk dank voor uw bijdrage.
Voor het bemensen van de kerkentent zoeken we een paar vrijwilligers die tijdens de Sail- dagen enkele uren mee willen helpen met de koffie enz. Op de zaterdagmiddag (15 juni) willen we iets voor en met de kinderen doen. Ook daar is nog assistentie bij nodig.
Ook zoeken we mensen die in een gelegenheids-koor van de 6 kerken, liederen willen zingen op de laatste Saildag, tijdens een openluchtdienst op zondag 16 juni. (na)middag. Hoe en waar volgt nog. We oefenen een paar keer, eind mei.

Bezinningswandeling

Voor meer informatie kunt u terecht bij: Bob Flobbe  tel: 0596 6 282 12 of