Actie Schoenendoos Actie Schoenendoos

Doe mee aan de schoenendoosactie en tover een simpele schoenendoos om tot een kostbaar geschenk.
Ook dit jaar kunt u weer meedoen met de schoenendoosactie.
Ook dit jaar kunt u weer meedoen met de schoenendoosactie. Alleen met elkaar kunnen we zoveel mogelijk kinderen blij maken met een cadeau: een mooi gevulde schoenendoos met schoolspullen, verzorgingsartikelen, speelgoed en een knuffel. Hoe mooi is het om kinderen hier te leren delen en zo waardevol om kinderen, die leven in moeilijke omstandigheden, heel blij te maken met de spullen die u/jij hebt gegeven. In landen waar het is toegestaan, wordt naast de schoenendoos ook een boekje uit met Bijbelverhalen gedeeld.

Eind oktober worden de folders voor de schoenendoosactie in de kerk uitgereikt. De inleverdata van de schoenendozen in de kerk vindt plaats op zondag 7 en zondag 14 november.
Op zaterdag 20 november worden de schoenendozen naar een inleverpunt gebracht in Wildervank.

U wordt middels de zondagsbrieven verder op de hoogte gehouden van deze actie.
Voor vragen kunt u terecht bij:
Femmie Riedstra (0596-61 74 88) en/of
Petra de Jong (06-15 15 30 36

Ook dit jaar kunt u weer meedoen met de schoenendoosactie.

U wordt middels de zondagsbrieven verder op de hoogte gehouden van deze actie.
Voor vragen kunt u terecht bij:
Femmie Riedstra (0596-61 74 88) en/of
Petra de Jong (06-15 15 30 36