Evangelisatie Evangelisatie
Naast de donatie van de kerstpakketten voor de minima in Delfzijl en het meegeven van het blad Petrus heeft de MWD ook nog een donatie gedaan aan de Stichting Leergeld Eemsdelta van €200,-
Deze stichting wil behulpzaam zijn met bijdrages in de kosten voor school artikelen,
sport en zwemlessen. En het bewust maken van kinderen dat iedereen er zijn mag op zijn eigen wijze of je nu heel groot, klein, mollig, mager, zwart of wit bent. Dat er niets mis is om elke dag dezelfde schoenen te dragen of dat een gebruikte rugzak dezelfde dromen draagt als een nieuwe tas. Kinderen leren iemand niet uit te sluiten omdat ze "anders" zijn of niet dezelfde mogelijkheden hebben als anderen. Iedereen heeft de zelfde waarde.